8 лютого 2017 р.

Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему: «Зроби свій вибір на користь здоров` я»

​«Щоб міцне здоров'я мати,
Треба правила всі знати.
Бо здоров'я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно.
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!»

Головне — здоровим бути —
 Це потрібно всім збагнути!
 Бо як є здоров’я й сила,
 То весь світ людині милий.
 Й думка в неї веселенька,
 І тоді вона жвавенька.
 Все їй хочеться робити,
 І сміятись, і радіти.
 А як тільки захворіє —
 Зразу й сонечко тускніє.
 Тому це запам’ятай
 Й про своє здоров’я — дбай! 







Будь розумниця, дитинко,
 І здоров’я бережи.
 У кишені май хустинку
 Й слів поганих не кажи.
 Руки з милом мий щоденно
 Після гри і до їди.
 Та життя сприймай натхненно,
 Будь здоровою завжди! 

Немає коментарів:

Дописати коментар